Tema: Re: Draudimas
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-21 13:15:25
Man ERGO pigiausia padare. 2.4 L Vilnius 5m stazo...Yra zalia korta ir dar
pagalbos kely korta isduoda metams (240 lt)

Sakot, nesvarbu kokioj kompanijoj draust? O jei ivaziuos neapsidraudes?
kuriu apie 20% dabar... ? Man taip buvo....
Tada vaziuoji tvarkytis i savo draudimo bendrove, o ji regreso tvarka
issiesko is kaltininko.
Viska ismokejo be problemu. Todel man ir rupi kompanijos mokumas ir
reputacija...