Tema: Re: Draudimas
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2010-06-21 10:47:14
Nu as draudziausi 2 metus ergo.... pries 6m turejau avarija... tai anie
siemet nesutiko padaryt nuolaidos, nes as turejau ivyki...., o pzu apdraude
pigiausia, su 20% pritaikyta nuolaida... ka ideta nuoroda paskaiciuoja, tai
pzu 10Lt pigiau padare... o os esmes... kazkas kalba apie draudejo rimtuma
ir panasiai... tai koks tau skirtumas kokiu tu draudimu apsidrausi, jei tu
draudi ne savo, o kito, I kuri galimai bumptelsi, automobili? O kas, jei
tas, kuris i tave atsitrenks, suglamzys tavo automobili, ir bus apsidraudes
bankrutuojancioj imonej, arba nebus apsidraudes? manai tavo draudimas pades?
padeda tik ivykio kaltininko draudejas...