Tema: Re: Draudimas
Autorius: Monas
Data: 2010-06-21 10:31:54
O dar ir nustebtum koki karta, kad tavo visu galu draudimas nesaugo nuo
vieno arba kito niuanso ;) Tada is vis begtum kuo toliau.
Zmones daznai daro klaida, perka kas pigiausia ir nesusimasto kas bus jei
kazkada kazkam tas nupirktas draudimas tures sumoket. Tai pries pasirinkdami
brokeri ar paslauga tiksliai suzinokite uz ka bapkes mokate, nes kainos buna
keliu rusiu: pigios ir teisingos ;) Geras brokeris yra tas, kuris nesiulo
draustis nuo to, ko nepasimoka ir pataria rinktis tai, kas privaloma. O ar
geras brokeris tas, kuris paskambinus sako kaina is dangaus ir paskui ja
padaro visom imanomom legaliom ir nelabai priemonem tai cia jau jums
spresti. Pvz neseniai draugelis draudesi auto, kad galetu is UK i LT
parlekt, tai jau ta pacia minute zinojo, kad jo draudimas tik del akiu, bet
pigus :D Tai kam is vis tada bapkes moket? Biski photoshop'a pasikuri ir
turi belekoki "galiojanti" polisa, pareigunai gi netikrina ant gatves ar jis
realus ar ne.