Tema: Re: Linkas: Tanagros autoservisas :)
Autorius: NFS_Turbo
Data: 2010-06-15 17:44:58
jinai kieta jau vien tik del to, kad puikiai pati nustato gedimus:

"Kai atvykau i "Tanagra" pasiimti automobilio, iskart pamaciau - vairo koloneles meistrai net neliete. Mat prietaisu lentoje ir toliau dege informacija apie mineta defekta. Taciau "Tanagra" man pateike penkiu su puse tukstancio litu saskaita uz darbus, del kuriu nebuvau tariusis, apie kuriuos nebuvau informuota, nezinau, ar ju isvis reikejo. Maza to, i saskaita faktura buvo irasyta puse tukstancio kainuojantis pavaru dezes valdymo blokas, kuris is tikruju nebuvo pakeistas. Zinoma, kad del tu visu priezasciu moketi atsisakiau. To paties "Tanagros" generalinio direktoriaus isakymu jie man neleidzia pasiimti automobilio", - "Respublikai" pasakojo R.Kvedaraviciute.

keista kad pati nesusiremontavo.

nors siuo atveju tanagra neteisi, ji negali sulaikyti masinos, ir privalo atiduoti.