Tema: Re: Linkas: Tanagros autoservisas :)
Autorius: Faktas
Data: 2010-06-15 09:06:28
nu tanagra visada pasižymėjo savo viduramžišku elgesiu šiais laikais.

kažkada po remonto artai kortelė jiems netiko ar dėl ko negalima buvo ja apmokėti,
tai sakau ok, duok raktelius važiuoju issiimsiu is bankomato, tai pradejo kazkokias
pasakas pasakot kad jie ka pats tures padengti uz mane ir t.t. tai tipo masinos neduosiu, eik pesciom ar taksa kvieskis.
nors remontavau ten masina visada, nuolaidu kortele davę kaip pastoviam klientui ir t.t.
kazkaip kitur (pvz odontologijos klinikoj) tai jokiu problemu nekila tokioj situacijoj:
israso vekseli ir tiek.