Tema: Re: Linkas: Tanagros autoservisas :)
Autorius: romas_m
Data: 2010-06-14 15:03:17
na kad serviso vadovybe elgiasi daugiau negu keistai - kam tas spektaklis ir
jegos rodymas, gi ne devyniasdesimtieji, o ir smegenu reikia ben kiek
tureti, kad taip nesielgti. Yra civilizuoti sprendimo budai. Jeigu servisasm
masina saugo tik tam, kad kazka irodytu, tai gali kreiptis i autorizuotus
bmw atstovus ar i kitus expertus, kurie pateiktu kokias tai isvadas apie
automobilio bukle ir t.t.
Cia netgi perzengti visi protigumo kriterijai ir pasielgta neadekvaciai
situacijai. Net jeigu kliente buvo neteisi ir turejo sumoketi 5 tukstancius
litu, servisas savo veiksmais jau padare daug didesnius nuostolius klientei.
Ivertinus vien tik kiek kainuoja X5 nuoma 7 menesiams...plius siuos serviso
veiksmus galima dar traktuoti kaip ir savivaldziavima - ar servisas turi
teise suvarzyti teise i nuosava turta? Man atrodo, kad sia teise turi
teismai, anstoliai, bet tik ne servisas.Yra gi ir skolu isieskojimas ir kiti
civilizuoti budai.
Bet kaip zinia mes vis dar gyvenam teisines valstybes vystykluose ir iki
siol apsisike ir smirdintys...