Tema: Re: 1.9TDI paskirstymo dirzo keitimo intervalas
Autorius: Windozas
Data: 2014-03-03 13:34:31
Bent pirmoms a4 1.8 benzams tai buvo tipo jobanas itempejas, nuo 97m
visiskai pasikeite konstrukcija.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:lednhl$v03$1@trimpas.omnitel.net...

na iš pradžių 1Z ėjo su 60kkm intervalais. Paskui pratęsė iki 90kkm,
greičiausiai su diržais kažką pakeitė. Tai dabar jei pirksi - tikrai
gausi tą su ilgesniu intervalu.

Gi 70kkm - toks kaip ir defaul'inis vidurkis su normaliomis detalėmis
kai dažniausiai viskas kas sudėta sėkmingai atlaiko. Esu ir virš 100
nuvažiavęs, bet tai kažkam kitam rekomenduot nedrįsčiau, juolab neaiškus
eksploatavimo režimas.