Tema: Re: Q: 1.9TDI paskirstymo dirzo keitimo intervalas
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-24 00:46:05
na tai pačiam diržui reikalavimai - kaip taisyklė, vožtuvų daugiau, kuro
slėgiai didesni, tai siurblius sukt sunkiau. Intervalai didesni. Visokių
rolikų pridėta, kad vibracijas diržo slopint, pamatytum kokioj senoj
Oubi 100 kaip ten maskatuojasi viskas :). Tempikai automatiniai, kad
nereiktų kas 20kkm patempinėt to diržo.

Laba geras pavyzdys, oubi 100 generatoriaus diržas. Tai buksuoja tai
cypia tai laisvas tai škyvas sudilo tai dar kažkas. B5 brangiau viskas,
bet įdėjai ir 100kkm pamiršai.