Tema: Re: Q: 1.9TDI paskirstymo dirzo keitimo intervalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-02-25 08:24:07
On 2014-02-24 20:59, md wrote:

> Man atrodo busi praleides proga patyleti, nes dabartinai tdi vaziuoja
> 100 (1.9), 120 (2.0) ir 140 (1.6). Myliu, jeigu ka.
>
> Kokio senumo tribeca pas tave?
Tribeka 07, outback 02, ofise dar 9 ivairus subaru, nuo 05 iki 2013.
Audrius K.
Tiesa, tribeca TIKRAI nedraugauja su dujomis. Draugas (nesusijes su
oofisu, dar papildoma statistika) isidejo naujai tribecai duja, tai
problemu daug. Ir visos susija su dujomis. Kas 70tkm reguliuoti
voztuvus, ausinimo sistemos problemos (panasu, kad dujininkai
pasistenge, ipyle sandariklio...)