Tema: Re: Klausimas KET eGspertams (38KB)
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2010-02-01 15:37:49
nu kiek supratau, tai klausimo esme buvo kurio autombilio pirmenybe A ar B.
Tiesa paveiksliuke  nepilnai pavaizduota automobiliu judejimo trajektorija.
Bet jei pateiktam paveiksliuke abu automobiliai toliau juda pirkliu gatve,
tai pirmumas yra A automobiliui, nes B rikiuojasi i jo eismo juosta. Tavo
pateiktas argumentas yra tinkamas tuomet, kai A rikiuojasi i savanoriu pr, o
B rikiuojasi i pirkliu g. Tuomet pirmenybe B automobiliui, nes A turi pries
rikiuodamasis praleisti visas kliutis is desines.
"Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:hk6kuj$neg$1@trimpas.omnitel.net...