Tema: Re: Klausimas KET eGspertams (38KB)
Autorius: Nerijus
Data: 2010-02-01 13:30:31
On 02/01/2010 01:20 PM, Ziogas wrote:

> Neprivalu, nes tai yra greitejimo juosta, ir yra persirikiavimas tarp eismo
> juostu.

	Kazkada kai instruktorius aishkino shita situacija, tai greitejimo
juosta nieko ne "prastesne" uzh visas likusias kitas kelio juostas, ir
papildomu taisykliu kazhkokiu vazhiuojantiems "greitejimo" juosta nera.
Tarp kitko ish kur man zhinoti kuri juosta normali, o kuri "greitejimo"?

	N. M.

	P. S. I greitejimo juosta galima yvazhiuoti yvairiai, kad ir ish
pagrindinio kelio, kas savaime atmeta prielaida, kad greitejimo juosta
vazhiuoja tik ivazhiave ish shalutinio.