Tema: Re: Zvakiu kaitinimas
Autorius: KEdas
Data: 2010-01-28 11:04:50
On 2010.01.28 10:31, Dainiushas wrote:
> nu. Ir ką domina kokia bus srovė su 7.2V ant klemų?

O prie ko čia tai? Tu juk teigei, kad „čia trumpo jungimo srovė...“, o 
kolega Žiogas pridūrė, kad prie gero minuso ta srovė dar sumažėja.

Abu nusišnekėjote, todėl jūsų teiginiai apie starterių galingumus irgi 
abejotini.

> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message
> news:hjqbg9$j5n$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 2010.01.27 20:26, Dainiushas wrote:
>>> čia trumpo jungimo srovė....
>>
>> Kokių dar nesąmonių žinai?
>>
>> Varta nurodo „Cold cranking current = 800A“
>> http://pmd.varta-automotive.com/pmd2/listBatteries.do?line=2600037&lang=en
>>
>>
>> Cold cranking amperes (CCA) is the amount of current a battery can
>> provide at 0 °F (−18 °C). The rating is defined as the current a
>> lead-acid battery at that temperature can deliver for 30 seconds and
>> maintain at least 1.2 volts per cell (7.2 volts for a 12-volt
>> battery). It is a more demanding test than those at higher temperatures.
>>
>>
>>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message
>>> news:hjq0dp$3f2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 2010.01.27 19:15, FM Transmiteris wrote:
>>>>> starteriui 3.14?
>>>>
>>>> O ką aš žinau. Prie -10 kūrėsi be problemų, o dabar jau senokai
>>>> nebandžiau.
>>>> Kita vertus – kam tada 800A akumus gamina, o auto gamintojai tokių
>>>> reikalauja?
>>>
>>