Tema: Re: Zvakiu kaitinimas
Autorius: pracyvnas
Data: 2010-01-27 16:46:08
Ad Baltice pas pazystama kroviau. Pakrove, akumas geras, pajungem, patikrino
tiek neuzvesta, tik uzvesta. Nuotekio nera, krauna normale. Tik sake kad
daug sroves ima vedimo metu. Cia gali but starteris kaltas? Per pirmus
salcius po kaledu jis man saibom isleke, laidas nudeges buvo. Nuveziau,
suremontavo, suka vel. Akumas KOBA 100ah, startine berods 680, bet tiksliai
nepamenu.