Tema: Re: Kuris Opel atstovas einamajai priežiūrai?
Autorius: zlc
Data: 2010-01-26 12:50:19
Siaip su visais buvo siokiu tokiu problemeliu, bet geriausiai man irgi
Autodina Vytenio g.
tik reikia jiems parodyt, kad situacija kontroliuojama, pasakyt ko nedaryt,
jei nori pats susitvarkyt pigiau, pvz langu skystis, lemputes, antifrizo
dapilt/nedapilt, nu dar oro filtra paciam pasikeist galima :).
Yra 2 meistriukai ten, abu praplike, vienas aukstesnis kudas, kitas zemas
stambesnis, tai sitas malonesnis, nes kai buvo konfliktelis ramino kitus ir
apsieme "ant" saves saskaitos sumazinima :)