Tema: Re: Kuris Opel atstovas einamajai priežiūrai?
Autorius: BigM
Data: 2010-01-26 11:28:43
Viskas priklausys nuo sąmatos.

Beje, kai kažkada Autodinoje Vytenio gatvėje buvau užklausęs, o kiek
kainuotų laisvų apsukų reguliatoriaus praplovimas, tai pasakė 60 Lt. Man
nepasirodė labai daug už tai, kad nuimti, išardyti, išplauti, surinkti ir
pastatyti atgal.

Žiūrėsiu ką jie pasiūlys. Viskas priklausys nuo sąmatos, bet šiaip kokį
1-1.5kLt, o jei su realiu pagrindimu 2kLt galėsiu skirt, bile ir ateityje
važinėt taip ramiai, kaip atvažinėjau beveik metus. O dar įvertinant, kad
per pirmus metus reikėjo sumokėt vos 250 Lt remontams, tai gautą sąmatą bus
galima dalinti per pus su ta mintimi, kad pirmais metais nereikėjo
išlaidaut.