Tema: Re: jei superpigus dyzelinis Citron AX; Ford fiesta dar koks???
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-01-22 01:16:36
Yra toks Golf, pavasari, nutirpus sniegui, bus palopytas (kiauras galinis
vairuotojo puses sparnas), suteikta patrauklesne isvaizda, praeita TA ir
tuomet jau bus siulomas pirkejui... siandien, be "kosmetikos" ir minimaliu
butinu idejimu bei be TA - 1000Lt, "samovyvoz". Duomenys - 1991m, 2 duru,
gamyklinis liukas, 1,6TD su intercooler'iu. Iki -24 salcio kuriasi ir
vaziuoja be jokiu problemu, didesniu salciu bandyti neteko...
..