Tema: Re: akumas nedasikrauna?
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-01-22 01:32:09
Ten, Povilai, esme ne plastikiniame varzto gaubte del kontakto, bet pacioje
metalineje "karunoje" / ziede, kuris turi is tiesu standziai sedeti
uzsimoves / lengvai uzkaltas ant akumuliatoriaus gnybto (klemos). Galioja
abiems - tiek "-", tiek ir "+". O varzto kontaktinis plotas pakankamas, kad
net ir prie -20 atidavimas butu geras ir "prietaisai neuzgestu" meginant
uzvesti.