Tema: Re: akumas nedasikrauna?
Autorius: all set
Data: 2010-01-13 23:46:12
vazineja tokiu paciu stilium, akumas nekeistas, tai minimum 2metu, bet manau
dar daugiau. trumpi (kaip pats aprasei keliu km) atstumai. Ir nieko zinok.
Kuriasi visa laika. Dyzelis tiesa.

KAZKAS su akumu gal niocin
O itariu, kad jeigu taip ir nepakrovei po paskutinio prikurimo, tai ir yra
jis nepasikroves. Reiktu isiimti, parsinesti, pakrauti.