Tema: Re: akumas nedasikrauna?
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2010-01-13 12:47:57
atmetam visus neygalumus. jau sakiau.

a kodel skubant? gyvenu su pavyzdziu, kuris i darba tipena 4 km ir tiek pat
atgal. nors bolidas tupi garaze (net sniego ryte nukast nereikia)
Kokie argumentai (ne mano)? parkavimui arba ner vietu arba mokamos, kuro
sanaudos (shaltas variklis apetitu nesiskundzia), nu ir siaip zmogas
pavaiksciot megsta :)
nebent koks forsmazoras su -20 laipsniu.
taip kad vazinejimo i darba 2 km is mandrumo nesuvokiu. anikaip.