Tema: Re: klasimas del Toyota Avensis
Autorius: [mikro]
Data: 2010-01-10 14:21:06
nu vidus, tai jo, topornas toks, man irgi nepatinka, vezimas nuo tasko 1 iki
tasko b susisiekt ir tiek, karmos jinai neturi:D
bet kolkas, tfu tfu tfu, be problemu ir sankaba dar lyg pozymiu nerodo, gal
pries perkant keista buvo, nes kiek liaudis kalba, apie 150k km ir laiko
jos...
o jeigu nekeista, tai nzn, vadinasi kazkoks egzempliorius netoks:D

"Nikonis" <EV@elinijoss.lt> wrote in message
> pazystamas turi 2001 berods universalas.
> 2,0 d4d variklis.
> pirma beda kuri islindo tai sankaba, auksarankiai sutvarke ir padare
> "neplaukiajancia" kainavo ~1,5k lt
> antra beda greiciu deze 5 begi pamete. siaip netaip rado kita deze uz 1,2k
> lt
> trecia beda po mazdaug metu vel deze pamete 5 begi.
> vidus man asmeniskai negrazus, garso izoliacija kaip ir pas visus japonus,
> traukos sakyciau labai normaliai turi, bet kaip jau kazkas minejo nuo
> mazdaug 2300 rpm
> kuro sanaudos 7-8ltr, tiesa megsta biski pavaikyt ja.

> [...]
>>> normaliai.Srotuose-deziu nerasta.Pasirodo,kad liga,tik suzinota apie ja