Tema: Re: klasimas del Toyota Avensis
Autorius: Nikonis
Data: 2010-01-10 13:38:39
pazystamas turi 2001 berods universalas.
2,0 d4d variklis.
pirma beda kuri islindo tai sankaba, auksarankiai sutvarke ir padare
"neplaukiajancia" kainavo ~1,5k lt
antra beda greiciu deze 5 begi pamete. siaip netaip rado kita deze uz 1,2k
lt
trecia beda po mazdaug metu vel deze pamete 5 begi.
vidus man asmeniskai negrazus, garso izoliacija kaip ir pas visus japonus,
traukos sakyciau labai normaliai turi, bet kaip jau kazkas minejo nuo
mazdaug 2300 rpm
kuro sanaudos 7-8ltr, tiesa megsta biski pavaikyt ja.