Tema: Re: del keliu mokesciu
Autorius: Ozas
Data: 2010-01-08 09:25:06
yra kelis kartus taip susistabde. visada viskas l.kulturingai, anglishkai
pakankamai normaliai kalbedavo. patikrina pasus ir ar cigarechiu tonos
nevezhi.

viena karta prie draudzhiama stoveti stovejom... tai irgi pasu patikra
reikalas pasibaige bei klausimu "do you have any drugs?", nei žodžio apie
draudžiama stoveti. bet chia buvo ale "kobra11", civiline auto ir be
uniformu.

--
Ozas

850 T5 '94