Tema: Re: del keliu mokesciu
Autorius: Gamyklinis Radijas su kaseciu grotuvu
Data: 2010-01-07 20:33:30
"Bastunas" <basta@basta.lt> wrote in message
news:hi55io$ci5$1@trimpas.omnitel.net...

> Nereikia. Buvau pirma karta, vokiskai nemoku, aplenke policija uzpakali
> mirksinciu tablo: bite  **** , suka is bano i sona, o as nezinodamas ju
> paprociu pristabdau ir nuvarau tolyn. Po kiek laiko mane vel pasivijo ir
> jau privaziaves prie sono rodo, kad sekciau paskui. Nusivare i degaline.
> Tryse isoko, davai pasus.  Vienas nusinese masinon tikrinti. Kiti
> sniukstinejo ka vezu ir visa kita. Atsiprasiau, kad nemoku vokiskai, o jie
> angliskai moka kaip as vokiskai ir atsisveikinom.

vasara, tik ish Prancuzijos ivaziavus i Vokietija, atsitiko lygiai panasiai.
i aikshtele. ok sustojam, vokieciu policajai anglishkai nemoka. mes
vokishkai. nu jie "auswais control", sita moku dar ish filmu apie antra
pasaulini kara.

paskui bande prasyt, kad rodytume pinigines, tipo kiek pinigu turit. i tai
jiems anglishkai be veiksmazodziu buvo papasakota, ka mes apie juos
galvojam, ka galvojam apie europos sajunga ir apie tai, kad nekrecia cia
tegul cirku.

pasus atidave ir nuvaziavo net neatsisveikine.

taip ir nesupratau, ar jie ten ahujeline tokie, ar siaip su galva negerai.
nu suprasciau, kad bagazine apziureje butu, narkotiku ieshkoje ar panasiai.