Tema: Re: toyota avensis (03-05) dyzelis universalas
Autorius: Spakains
Data: 2009-12-30 15:51:06
Nu aš namuose kavą gerdamas ją užkuriu, tai nereik lauke šalt, ateini -
mašina jau pašilus, langai atitirpę, gali sėst ir spaust. Kažkaip su
pirštinėm, kepure ir šaliku vairuot neakvata. Nu nėr gal tai labai
ekologiška, tą pripažystu, bet kad pigiau už vebasto n kartų, tai faktas.
O dėl variklio drožimo tai dar klausimas kaip sveikiau, man regis kad
vienas koks užmirštas kartas prie -25 spaust tik įsėdus (nu tipo
pramiegojai darbą) atpis visas tas valandas ramaus burbenimo ant laisvų.