emmm.....o kam jį šildyt 15min? :) "Spakains" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:hhfe8k$j0o$1@trimpas.omnitel.net... > Siūlau žiūrėt nuo 2006 metų, (po atnaujinimo eina posūkiai veidrodėliuose) > bo buvo nemažai visokių smulkių bugų ištaisyta. 2.0 ekonomiškas, jei > norisi kažko smagiau - jamk 2.2 d-cat- aijn kai išp$tas, bet ir kurą > kramto. Pas mane '05 d-cat, turiu čiut daugiau nei metai, prasukau 40+ > kkm, kol kas nieko tvarkyt nereikėjo, tik pilt kurą ir tepalus (tpfu tpfu) > Niekas nerūdija, nebarška ir proto nep..sa. Rida dabar kažkas apie 150- > visos dalys panašu kad dar gamyklinės, pakaba laiko lietuvos kelius > užtikrintai. > Pas mane apysunkė tapkė, tai Vilniuij gaunasi 9-10, jei ypač kamPščiai ir > šildymas po 15 min rytais, tai pakyla ir iki 11. Užmiesty sukant 6-6,5, > jei greičiau 110 nespaust. Rekordas buvo 4.7, bet šiaip mažiau 5 padaryt > jau sunku. > Apskritai labai zjb kibiriokas, vairuot smagu, traukia normaliai, kai > nori - galima gana ekonomiškai važiuot. Tikrai nė kiek nesigailiu pirkęs > ir rekomenduoju. Sėkmės gero egzemplioriaus beieškant ;] > >> su salyga, kad peugeot'as baigia tiek techniskai tiek moraliskai >> nusideveti, laikas keisti auto :) >> ziurausi toyotu. kiek pastebejau dyzeliai buna 2,0 ir 2,2. kuris >> geresnis, patvaresnis? >> kokie pastebejimai eksplotuojant siuos auto? i ka butinai atkreipt demesi >> renkantis?