Tema: Re: toyota avensis (03-05) dyzelis universalas
Autorius: Spakains
Data: 2009-12-30 13:41:08
Siūlau žiūrėt nuo 2006 metų, (po atnaujinimo eina posūkiai
veidrodėliuose) bo buvo nemažai visokių smulkių bugų ištaisyta. 2.0
ekonomiškas, jei norisi kažko smagiau - jamk 2.2 d-cat- aijn kai
išp$tas, bet ir kurą kramto. Pas mane '05 d-cat, turiu čiut daugiau nei
metai, prasukau 40+ kkm, kol kas nieko tvarkyt nereikėjo, tik pilt kurą
ir tepalus (tpfu tpfu) Niekas nerūdija, nebarška ir proto nep..sa. Rida
dabar kažkas apie 150- visos dalys panašu kad dar gamyklinės, pakaba
laiko lietuvos kelius užtikrintai.
Pas mane apysunkė tapkė, tai Vilniuij gaunasi 9-10, jei ypač kamPščiai
ir šildymas po 15 min rytais, tai pakyla ir iki 11. Užmiesty sukant
6-6,5, jei greičiau 110 nespaust. Rekordas buvo 4.7, bet šiaip mažiau 5
padaryt jau sunku.
Apskritai labai zjb kibiriokas, vairuot smagu, traukia normaliai, kai
nori - galima gana ekonomiškai važiuot. Tikrai nė kiek nesigailiu pirkęs
ir rekomenduoju. Sėkmės gero egzemplioriaus beieškant ;]