Tema: Re: Ziedines sankryzos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-09 13:59:14
Galima bandyti speti su rutuliu.

Finansai. Skaiciu tiksliu nerasiu, bet prancuzai skaiciavo. Jei avarijoje
zuva 22 metu (darbinio amziaus pradzia) vidutinis pilietis, tai nuostolis
valstybei apie 15 mln. euru. Ant to momento - iskart. Jei zmogus po avarijos
lieka darbingas 20%, jo remimas iki mirties valstybei kainuoja apie 3,5 mln.
EUR. Issimoketinai per 30 metu.

Morale. Tipo - gyvensi, o gimines tave sauksteliu maitins ir pampersus
keis - kaip negeda.... I avarija buvo patekes artimas zmogus.
Kvadraplegija - gydytojai beveik metus nedave jokiu geru prognoziu. Pofig -
net minciu nekilo, kad geriau butu zuves. Vienintelis noras - kad zmogus
gyventu. Sleivas, kreivas, nevaiksciojantis ir shikantis į pampersa
neatpazindamas savu - VISKAS POFIG !!!