Tema: Re: Ziedines sankryzos
Autorius: Darius Styra
Data: 2009-12-07 17:19:04
> manom kad yr labai gerai.
> labai teisingai kad uzmiescio keliuose pradejo jas det - sumazina greiti,
> pasalina avariniu situaciju taskus.

Tai va ir visa esnme - sumazina greiti, nuo to kazkiek sumazeja
avariungumas.  Tai gerbiamasai - visi tai gal visi vaiksiom pesciomis nebus
nei greicio, nei autoivykiu - 99.99%.    As manau kad saugumas ir avaringumo
mazinimas turetu but uztikrinami ne mazinant greiti ir stabdant eisma.

> tuomet reikia daryti keliu lygiu sankryza, kaip prie pedagoginio (tik ten
> dar truksta per virsu vieno lygio,
> sujungiant tiesiogiai konstitucijos pr. su narbuto)

Vat man labai nepatinka prie Prienu kelyje Kaunas-Alytu - ten juk
pagrindinis eismas eina is kauno link alytaus, o nusukimui i prienus ar link
birstono - yra kitas nuvaziavimas su visu dideliu tiltu, letejimo bei
greitejimo juostomis.  Taip kad sita prienu ziedine sankryza yrazalinga, nes
stabdo eisma vaziuojantiems Kaunas-Alytus ar atvirksciai.  Susidarius
kamsciui - didele galimybe gaut siknon kai strivi paskutinis eileje -
nepamirs isijunt avarinio.