Tema: Re: Ziedines sankryzos
Autorius: Darius Styra
Data: 2009-12-07 17:00:13
OK, tuj pasitaisau kol akmenim neuzmete:
1.  Prie Prienu, kur kelias Kaunas - Alytus
2    J. Basanaviciaus aleja ties Radvilenu plentu:
http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/kaune-atsiras-dar-viena-ziedine-sankryza.d?id=26295187

  Kodel geras dalykas?  Prasau paasikinti, kad kita kart pro ja vaziuodamas
galvociau teigiamai.

Styra