Tema: Re: Q: vagiamumas masinu? (mits. pajero)
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-11-30 21:20:21
"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message
news:heukv9$sir$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai sakau, apsidraudi atitinkamai pavojui ir bb kales gyveni.

Ir labai apsidziaugi, kai viena ryta randi vejo ispusta langa su isdraskyta
panele....   Tampaisi su draudikais, servisais, ieskai pakaitinio auto. Po
savaites ieskai nauju halogenu, kuriuos tau nupuscia vejai.... Vel po
savaites dazai auto, nes kazkas dazus ispyle ant tavo kapoto...   dar po
savaites lygini sparna, nes kazkieno suo bande issitraukti kate, kuri kaip
tycia pasislepe po tavo auto... ir t.t.

Neitari, kad daug ramiau, kai auto stovi garaze (prijungtame prie apsaugos
kompanijos) ir nereikia visu tu marazmu? Ir zinai, kad kiekviena ryta sesi i
savo auto, ir nereiks neplanuotai gaisti laiko ir gadinti nervu?

Audrius K.