Tema: Re: Q: vagiamumas masinu? (mits. pajero)
Autorius: Faktas
Data: 2009-11-30 12:48:01
viskas normaliai siejasi.
vieni zmones yra kile is klajokliu, kiti is sesliuju zemdirbiu.
va kurie is klajokliu, jiems svarbiausia zirgas, o gyvent gali ir jurtose, ar laikuose bustuose,
o kurie is sesliuju, jiems uztenka tik darbinio arklio, o namas uztat turi buti erdvus, komfortiskas,
toks, kad pavydetu kiti seslieji kaimynai.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/