Tema: Re: Q: vagiamumas masinu? (mits. pajero)
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-11-29 22:16:30
be reikalo. Kiekvienam savo. As irgi kieme ldaugiabucio laikau dvi
poshusstres tashkes ir nesiparinu.

Lietuvoje bunu puse laiko, nevedes, vaiku dar pora metu nenusimato. Kol
manes nebuna drauge daugiau laiko praleidzia pas savo mama, nes nafik
jai vienai but? Gali pasakyt kam dviem zmonems puse laiko gyvenant
reikalingas NAMAS?

As namo anksciau 40 is viso greiciausiai neplanuoju, nes mane uzknistu
aplink ji tvarkytis, o netvarkyto nepaliksi. Tam kad dvi savaites per
metus mane dziugintu pievute gyvatvore ir kitas sh as samdyt
priziuretoju kol kas nenoriu.

Kitas dalykas - vieta tokia, kad as i bet kur Kaune galiu nuvaziuot per
10 min, centra is viso per 5 min.

Nafik man is kokio klebonishkio minimum po 20 minuciu gaisht kiekviena
karta sugalvojus su kuo nors kavos isgert?

Ar vien pagal tai kokios mano mashinos sprendziasi kur man gyvent?
Vasaro gale planuoju 997 ir jis irgi stoves prie daugiabucio. Ir man
px. namo man kol kas nereikia, tashkas.