Tema: Re: Kokius tepalo, oro, salono filtrus pasirinkti
Autorius: Darius Styra
Data: 2009-10-28 09:08:18
> Patys kokybiskiausi : Mann, Knecht/Mahle, Hengst.
> Normalus brangesni : Fram, Mecafilter, Ufi, Clean, Champion, Purolator.

Visi filtrai i visus turetus ir turimus mano auto yra Fram, o juos visuomet
galima gauti is fabriko Dagris, dar jie ir pakeisti juos moka.  Dabar
ydomu - koks skirtumas butu naudojant "Patys kokybiskiausi"

Pakeitus oro filtra po ~10tkm - pasijaucia kuro sanaudom - jos sumazeja. Dar
pabandziau Filtron oro filtra det - po fram suvazineto naujas filtron efekto
kuro sanaudom nedave, bet filtron ~2 kartus pigiau nei fram buvo.  Dar
kazkada netyciom be oro filtro bandziau - traukos padaugeja gerokai
turbininiam-itercooleriniam dyzelukui.
Dar kazkada pastebejau, kad mano senam trundaliete ilgai nekeiciant oro
filtro padeda tepaliuka valgyt didesniu greiciu vaziuojant, ir dar
sugalvojau kad to priezastis - apsinesus oro filtrui - ora variklius siurbia
pro tepalo alsuoklio slanga, kuri pajungta i oro filtro deze.

Styra