Tema: Re: Kokius tepalo, oro, salono filtrus pasirinkti
Autorius: bomanz
Data: 2009-10-27 20:54:26
meska wrote:
> Kurių gamintojų yra kokybiški? Nes tarkim salono filtro kainos varijuoja
> nuo ~35 (Scantech) iki 177 (mann-hummel).

Tarkim salono filtro konstrukcija gali varijuoti nuo popierinio iki HEPA su
aktyvuota anglim.

> Karutis 2.0 turbinis benzas. Oficialaus atstovo kainas žinau, domina
> kiti pasirinkimai.

Ką aš žinau. Originalus tepalo filrtas Passat'ui su dideliu užrašu
"30000km/2jahre" kainuoja 44Lt. Kažkoks neaiškios firmos Autoaibėje kainavo 50Lt.

Originalus oro filtras 74Lt, skaičiuojant 60Mm išeina 0,12cm/km. Labai jau mažai
susitaupo. Neverta rizikuoti varikliu perkant neaišku ką.

Ai, bet čia autos stilium ne į temą. Tiek parašiau gaila dabar ištrinti :)