Tema: Re: Kokius tepalo, oro, salono filtrus pasirinkti
Autorius: meska
Data: 2009-10-27 23:11:21
"Ramus" <neturiu@neturiu.lt> wrote in message
news:hc7n3o$asr$1@trimpas.omnitel.net...
> O tai atstovui butina zinoti? Kuo ypatingas tavo rastas filtras, sarnyras,
> lempute, tapalas, ratu gaubtas ir kuo skiriasi nuo gamintojo
> rekomenduojamo?

Atstovo siūloma kaina - 172
Mann hummel berods ~ 177

Kadangi mano supratimu atstovas, kaip norintis parduoti man prekę, turėtų
sugebėti atsakyti į paprastą klausimą apie jo parduodamą prekę o ne tik
"gamintojas rekomenduoja". Ypatingai kai mann'o pardavėjas nepatingėjo
smulkiai paaiškinti filtro privalumus prieš kitus rinkoje esančius
produktus. Bet matyt ne pas visus dar krizė atėjo.

> Del mann - dedi ir nesuki galvos.

Turbūt taip ir padarysiu :)