Tema: Re: Pasivažinėjimas su ralio profesionalais
Autorius: Swift
Data: 2009-10-26 23:54:03
bandziau 3 men laikotarpyje ir viena ir kita... tai simaska - na malonu
paziuret kaip vaziuoja, ir tiek.. saugiai ir greitai praleki miskeli,
adrenalinas nelasa :)

Akrobat.skrydis - tai jau suvoki kurioj vietoj adrenalinas gaminasi....  na
gal ne tai kiek baisu,  bet kiek sunku :D  nelabai patarciau bernvakariui -
sunku paskui gali buti.  Arba tada ispeti, kad neprasytu "kiek eina"
pavaryti :D:D:D