Tema: Re: Pasivažinėjimas su ralio profesionalais
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-22 10:42:43
nieko neprašė. Bus ryšys su pilotu, paklaus kaip jautiesi ir paderins
režimą. Kainuos kaip žaltas rašė, kontakto, deja, jau nebeturiu :(. Kaune
Aleksote tikrai vyksta tokios atrakcijos, galima nuvažiuot į vietą pažiūrėt.
Iš Europos prospekto reikia važiuot, nuo Veiverių paskutinius kartus įleido
tik kai atvažiavo pasitikt.