Tema: Re: Pasivažinėjimas su ralio profesionalais
Autorius: Martozo
Data: 2009-10-22 10:33:20
> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message news:hbov7m$nt8$1@trimpas.omnitel.net...
> as  buvau gaves pries kelis metus gimtadienio proga - buvo super ! ;)
> tik baisu buvo neatpylt is po vakar suvartoto alkoholio nemenko kieko.. :D

Jaučiu tiktų ir toks variantas. O dabar klausimukai:
Ar nereikalingas koks medicininis patikrinimas, kad žmogus gali tokį skrydį atlaikyti? Pvz., mano širdis tabaluojasi, gydytojas išvardino ko negaliu daryti, bet apie šokinėjimus su parašiutais ar skrydį į kosmosą nieko nesakė, tai reiškias galima? :)
O toks rudeninis oras tinka tokiam skrydžiui?
Kiek daug maž kainuoja?
Kreiptis į artimiausia aerodromą ar kas konktaktus rekomenduotumėt?