Tema: Re: klausimas apie bugninius stabdzius
Autorius: svyt
Data: 2009-10-25 19:21:54
arba nuimsi bugan arba ne, jei nuimsi jokiu ipatingu ten yrankiuu nebus,
tiesa, nuimant kartais viskas isbyra ir reik sinot kaip sudet, lupant bugna
kartais paliksta koks gelzgaliukas. rankinis ne visad rodiklis, tikras
rodiklis metalinis garsas stabdant. paziuret galima kitoje puseje daznai
buna guma uzkista skylute tokiai patikrai, beto skylute rankiniui ar
kaladelem reguliuoti, jei nera auto reguliatoriaus.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.