Tema: Re: klausimas apie bugninius stabdzius
Autorius: ramunas
Data: 2009-10-20 15:23:51
pastatai i ta pacia vieta verzle (uzfiksavimo vieta kad sutaptu) ir tjokiu
bedu su guoliais neturi.
rankinio trosas IMO reciausiai uzpuna nes ji daznai naudoji. dazniau supuna
pats mechanizmas rankinio.
spruokles arba trukusios arba nieko joms nera
greiciau kojiniam stabdziam reikia prisitrinti kaladems nei rankiniui...