Tema: Re: klausimas apie bugninius stabdzius
Autorius: zazas® <zazas®@takas.lt>
Data: 2009-10-20 12:51:39
jo viskas paprasta....
 tik stabziu  bugnu keitimas gali pasibaigti galiniu guoliu keitimu
neuzilgo...
nes  perverziama arba nepriverziama stebule dl nezinojimo ir nemokejimo
ratas tampa per laisvas arba per nelaisvas
todel mirsta guoliai

neapsigauk :)

rankinis uzia, nes dazniausiai kaladeles prikempa/pirudyja del rankinio
troso uzrudijimo,
todel kaladziu keitimu gali dar nepasibaigti arba kalades ne prieko..

dar daugiau gali buti pripuve ir kaladziu  tvirtinimo spyruokles..
taigi rezultate isardzius stabdziu gali tekti 2  kart vaziuoti detaliu
pirkti su salyga jei rankinio trosus prikelsi :))

eskcentrikas rankiniam irgi pats isivedamas....tik po 300-400 km
pasivazinejus/pritynus kalades