Tema: Re: Ar gali pasienietis bausti uz KET pazeidimus
Autorius: Signalizacija
Data: 2009-09-30 07:43:37
Nesiteisink.
Gaila, kad pas mus uz priesrukines nerurina nei mentai nei pasienieciai.
Jauciu tas caddy per valanda ne 600 i koki 1500 balvonu suskaiciuotu.
Jei akys netvarkoj tai reiki apas gydytoja okulista eiti, o jei automobilis
netvarkingas, tai servisai kartais padeda.
Priesrukines gi kada galima jungti labai aiskiai parasyta KET tiek
lietuviskas, tiek, manau ir lenkiskam