Tema: Re: Ar gali pasienietis bausti uz KET pazeidimus
Autorius: Darius Styra
Data: 2009-09-29 16:05:11
> Kodel manai,kad tai pasienieciai?

Nu plia... Da  vienas medyje tupi!!!  Kodel turiu kazka kitaip manyt, jei ir
ant automobilio, ir ant unifornos, ir ant kvituko parasyta "PASIENIETIS" -
tai ka, tu pliatada manai kad ten lenkiskos karves melzeja tave sustabde???
Nu plia - nesuprantu cia taves....

> Lenkai visada grieztai kabindavosi del sio reikalo.Ir siaip tai nefig
> vazinet su priesrukinem,kai nera ruko:)
> O ypac tai liecia galine ruko lempa!

Tu plia - gal lenku "Tamoznikas" - jis man ir rode - bauda uz galine
priesrukine 100PLN knygutej, taij sakau pas mane priekines dege - tai jis da
15 minuciu varte, bet surado.

Galine priesrukine ijungiu tada, kai - kai kokis asilas is galo vaziuoja i
savo trundalieta xenonus susidejes spigina, jei is priekio - tada ilgas
jungiu.

Styra