Tema: Re: Ar gali pasienietis bausti uz KET pazeidimus
Autorius: Aurimas
Data: 2009-09-29 16:39:27
Paskutinis sakinys :-)

"Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message news:h9t26k$782$1@trimpas.omnitel.net...

> Tikiu, bet neturiu informacijos "Ar gali pasienietis bausti už KET
> pažeidimus", ir manau ši informacija būtų naudinga daugumai, ypač tiems kas
> važiuoja pro TĄ vietą.

Kaip jau kažkas rašė, jei turi kvitukus, tai greičiausia gali.

> Na, gerbiamasai - kaip tik dėl Jūsų lietuviška raidę įsijungiau, ir gražiai
> lietuviškai paklausiu:  Prašau paaiškinti, kodėl aš negaliu dėl savo ir
> keleivių saugumo įsijunti priešrukinių lempų, o toj pačioje vietoje gali
> važiuoti įsijungęs ilgąsias?  Juk saugumas - svarbiausiai, kaip tik dėl to
> ir yra KET.

Taisyklės tai nenumatyta. Dainiusho komentaras geras. Jei važiuosi 20-30 km/h, gal bus naudos, bet manau, kas ir taip susto spėsi. Tamstos įjungto priešrūkinės Jums saugu, o priekyje ir priešpriešais važiuojančiam yra tragedija. Ilgas dauguma persijungia, o vat priešrūkines specialiai ar netyčia "pamiršta".

> Tai cia tada pavyzdys gerbiamajam:  prisiks kas jum i kepure - na tai tada
> reiskias galima?

Kiekvienam leidi šikti į savo kepurę? Dokumentą (kvitą) tai gavai?