Tema: Re: Ka daryt, kad nereiktu det gzenonu?
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-09-29 09:23:22
Na kaip turejau kazkada liudna istorija su pareigunais. vaziavau vienu
kaimu, ten pseudo gatves apsvietimas yra. zodziu kas 3 stulpas apsviestas.
Aisku vaziuoju su ilgom, nes nifiga nesimato, o cia uz kampo dar tais
laikais krumuose sedi radariukas. pakerta. sako vairuotojas taip ir taip
draudziama naudoti ilgasias kur gatviu apsvietimas yra. Po frazes "ash
geriau vyrai jums bauda sumokesiu, nei bobute su kaniuke nukirsiu
nematydamas jos prie tokio super gatves apsvietimo" palinkejo gero kelio...
zodziu buvau suprastas. +++ pareigunams uz si ivyki...

--
E=MC^2