Tema: Re: Ka daryt, kad nereiktu det gzenonu?
Autorius: markat
Data: 2009-09-29 07:41:24
Pilypukas (philips) tipo atnaujino savo lempuciu serija, bandyciau tada
ziureti i tas visokias +50 - +80 proc sviesos is to pacio galingumo, yra
kazkokiu ala vaivorykste (trimis spalvomis) apsviecianciu kelia. Bent jau
pats pilypas giriasi, kad 1,5 karto jos turi laikyti ilgiau uz paprastas
standartines (jei taip, tai jam dyyyydelis + uz tai), o tai Osramo +80 proc
sviesos (Night braker)  sviecia vidutiniskai po 3 men, o kai priejimas
prastas, tai nu i nx

markatas