Tema: Re: Ka daryt, kad nereiktu det gzenonu?
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-09-29 08:48:05
Gzenonai halogenuose nepades, tiksliau akins taip pat.
1. faros normalios
2. faru apiplovimas
3 gzenonai

Tuomet normalu, kitu atveju 3 kart per kelione valai stiklus, kad svarus
butu ruomet taip ziauriai neakina.
Aisku cia lenvai daugiau. su krovinine nelabai patariu naudoti toki geri.
cia tas pac kaip ant kablio pilnai pakrauta priekaba. svieti lektuvams i
langus... :)

--
E=MC^2