Tema: Re: Nedingsta vibracija vairo :(
Autorius: Romas
Data: 2009-08-06 14:34:00
siaip tai nera nesubalansuojamu ratu. Tam yra keli budai isspresti.
pvz - jei praso dideles "gramaturos" ismontuojamas ratas, padanga apsukama
180' ir vel sumontuojama, gali tekti ta operaciaj kelis kart pakartoti.

kas del to prietaiso , kuri ispeikiau - taip yra prietaisu, kurie sukurti , taciau
ju panaudojimas nepasiteisna, Beje , neparodyta tame filmuke, ar ivertina prietaisas,
kurioje puseje dedamas svarelis, o tai is vis svarbu didelio plocio ratlankiam.Jei
butu parodyta , kad
svarelis dedamas is vidines rato puse - nekomentuociau.
pries 30 metu pas drauga buvo balansavimo irenginys, kuri sudare -
1. padas irengimui pastatyti ant zemes,
2. kugine asis, kuri tureji savo fiksavimo vieta ant pado,
3. Vaz masinos ratam fiksavimo zieda prie kugio.

uzdedamas ratas pasukamas ranka, ir pagal rato nusvirima sustojus, dedant svarelius
ant priesingos puses, kad ratas sustotu horizontaliai, budavo pasiekiamas balansavimo
efektas,
tada jau fiksuojami svareliai.
O VAZ naujos padangos turejo zymeta spalvota taska, kur turi buti ventilis.

kodel viska parasiau - todel , kad dabartiniu masinu ratu TIKSLUS balansavima turi
daug
ivairiu niuansu, be kuriu tai tiesiog neimanoma 100% kokybiskai atlikti darbo.
Tai patikrinti labai paprasta - isbalansavus padanga, ji atleidziama nuo stakliu
asies, prasukama
pvz 90' ir vel iverzus patikrinamas balansas. rodo  00-00 ( gali buti net 05-00)
viskas ok.
jei parodys pvz 30-15  net neverta balansuoti is naujo - stakles neparuostos
tiksliam balansavimui.

romas