Tema: Re: Nedingsta vibracija vairo :(
Autorius: Romas
Data: 2009-08-05 14:24:41
"Spakains" <spakainas@mail.ru> wrote in message
news:h5bm5d$tbj$1@trimpas.omnitel.net...
>O ratus kaip deda? nuimk ir uždėk normaliai priešingus varžtus palengva prisukdamas,
>ant jų gi centruojasi, nes jeigu servise iš eilės visus suvarė su pneumatiniu, gali
>visko būt. (aišku maža tikimybė)
> Man dar pasakojo kad būna išskirtiniais atvejais, jog padeda tik balansavimas
> nenuėmus ratų (savanorių melgoj daro, Vilniuij)

o va cia jau kazkas naujo,.... nenuemus rato ???????
Ar bent isivaizduoji ka parasei ??  Reiskia balansuojama sistema butu-
sumontuota padanga, dinamine pakabos dalis , prie kurios tvirtinama ratlankis,
pusasis vedantis, ir dar greiciu dezes dalis ?????????
As jau nekalbu apie mexanizmo sudetinguma , kad issukti ant asies sumontuota ratlanki,
ir tuo paciu pagauti balansavimo paklaida ::)))
dienos topas

romas