Tema: Re: Nedingsta vibracija vairo :(
Autorius: Driven
Data: 2009-08-05 13:19:48
Bleen. Priekines tikrai geros padangos. O vietoj galiniu pabandymui neturiu
ka uzdeti.
Tiesa as buvau apkeites vietomis. Tas galines priekyje buvo, tai tas pats
buvo.
Siaip man drebejimas ziema atsirado, su zieminemis.

Ratlankiai buvo lieti. As jau sumeciau beda ant ju, ir persimontavau ant
skardu.

Vnz. kova su vejo malunais...